En dag full av städning.

Woho! Är extremt stolt över mig själv för tillfället! :D
Jag har hållt på och städat mitt rum större delen av dagen och är entligen klar! 
Blev bara så trött på hur det såg ut så bestämde mig för att städa lite. Och tur att musiken finns, skulle nog inte klarat det annars. <3
Längtar verkligen tills bygget är klart då jag får hela "mitt" rum eftersom halva är fullt av saker.
Har tänkt ut lite hur det kommer se ut och längtar verkligen tills jag får börja möblera om! Kommer få så mycket mer plats! Jag har också tänkt på att kanske sätta upp hållare på en utav väggarna och hänga mina nuvarande tre gitarrer + min bas där. Känns så tråkigt att alla mina instrument (Utom min nyaste gitarr som står på ett ställ) ska behöva ligga i sina väskor och stå i nåt hörn. :( 
Tycker inte instrument ska bli behandlade så. 

Snart ska jag ta mig ner till vardagsrummet och krypa ner i soffan och kolla på Allsången, Markus kommer ju! :D <333

Men det va allt för mig!
Bye! / Jonna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0